loading...
پاتوق یو
معصومه بازدید : 461 9 سال پیش نظرات (0)

 

خودارضایی,روشهای ترک خودارضایی,راههای غلبه بر خودارضایی

روشهایی برای غلبه بر عادت خودارضایی
خود ارضایی عادتی است که به سرعت ایجاد می شود و می تواند تاثیر نامطلوبی بر مردان و زنان تمامی سنین داشته باشد. بر اساس مطالعات انجام شده خودارضایی اثرات منفی جسمی و روانی متعددی بر افراد می گذارد. اگر شما در تلاش هستید تا بر این عادت غلبه کنید، مطمئن باشید که ممکن است (اگرچه مثل هر عادتی نیاز به تلاش و زمان دارد).

 

معصومه بازدید : 792 9 سال پیش نظرات (0)

 

آموزش رابطه جنسی,آموزش روابط زناشویی,چگونگی معاشقه در رابطه جنسی

 

11 قسمت محرک از بدن زنان که تمایل دارند نوازش شود( ویژه زوجین)

در این پست سعی شده مطلب به گونه ای نگارش شود که صرفا جهت ارتقاء سطح آگاهی زوجین و لذت بیشتر از یکدیگر باشد.
مطمئنا هر مردی ازمشاهده لذت همسر خود توسط وی خرسند شده و احساس خوشایندی بر وی حاکم میشود، بر خلاف تصور اکثر خانم ها مردها تنها به لذت خود فکر نمیکنند بلکه به علت عدم آگاهی از آناتومی بدن زنان و عدم شناخت جامع از دنیای جنسی زنان با تصور اینکه آنها نیز همچون مردها ارضا میشوند رفتار میکنند  و بر این باورند که لذت جنسی زنها همچون مردها به یکی دو نقطه بیشتر از بدن معطوف نمیشود.

معصومه بازدید : 143 9 سال پیش نظرات (0)

 

ازدواج به وصال نرسیده,ناتوانی های جنسی,مشکلات جنسی

درباره "ازدواج به وصال نرسیده" چه می دانید؟
بعضی از زوج ها از نظر جنسی قادر به اجرا و دخول نیستند، یعنی ارتباط آنها به وصال نرسیده است وهنوز زن ومرد بعد از مدتها زندگی نتوانسته اند یك ارتباط كامل برقرار كنند.

معصومه بازدید : 469 9 سال پیش نظرات (0)

 

بیماری های جنسی,بیماریهای مقاربتی,علائم بیماریهای جنسی

بیماری های جنسی خطرناک!
حجب و حیای معمول در جامعه ما سبب شده که سطح اطلاعات عمومی درباره بیماری‌های جنسی پایین باشد. این آگاهی های اندک بخصوص در میان جوانان ممکن است سبب خطرات بیشتر شود و از همین رو مناسب است که برخی از این موارد برای عموم آنان توضیح داده شود تا با پیشگیری از انجام رفتارهای پرخطر سلامت جامعه تهدید نشود. دانستن چنین هشدارهای ضروری‌ای، برای والدین و حتی همسران نیز مفید است.

معصومه بازدید : 332 9 سال پیش نظرات (0)

 

روشهای پیشگیری از بارداری,نحوه مصرف قرص LD,نحوه مصرف قرص ال دی

اطلاعاتی کامل درباره قرص های پیشگیری از بارداری (ال.دی و....)
 قرص های «ال .دی» و «اچ . دی »
یكی از روشهای مطمئن در پیشگیری از بارداری، مصرف قرص‌های خوراكی تركیبی است، كه به دو شكل ال .دی، و اچ.دی در بسته های ۲۱  عددی در دسترس عموم می باشد. مقدار هورمونهای استروژن و پروژسترون قرص های اچ .دی بیشتر از قرص های ال .دی است.

معصومه بازدید : 309 9 سال پیش نظرات (0)

راههای افزایش لذت جنسی,ارگاسم در زنان,چگونگی تحریک جنسی زنان

رازهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی
آیا مایلید به قهرمان همسر خود تبدیل شوید؟ پس نگران اندازه آلت تناسلی خود نباشید ، در عوض یادگیری درباره رساندن زنان به اوج لذت جنسی را آغاز کنید.
اغلب موضوع به همان سادگی که به نظر می رسد نیست، بلکه شما می بایست به استادی در پیش نوازی تبدیل شوید؛ همچنین باید در مورد دو نقطه حساس یاد بگیرید که در صورت تحریک شدن منجر به رسیدن خانم به اوج لذت جنسی می شوند و شناختن حالتی در رابطه جنسی که بیشترین اثر را در رساندن وی به اوج لذت جنسی دارد، موضوع ناراحت کننده ای، نیست (نکته: حالت قرار گرفتن مرد در بالا جزو آنها نیست.)

معصومه بازدید : 118 9 سال پیش نظرات (0)

 

آلت تناسلی پرده دار,عوارض بیماری آلت تناسلی پرده دار,بیماری آلت تناسلی پرده دار

بیماری آلت تناسلی پرده دار
آلت تناسلی پرده دار یک بیماری مادرزادی است که در آن یک پرده، سطح تحتانی آلت تناسلی را به کیسه بیضه متصل می کند. از هر100 نفر مرد 4 نفر دارای آلت تناسلی پرده دار می باشد. درمان این بیماری، عمل جراحی پلاستیک است.

معصومه بازدید : 185 9 سال پیش نظرات (0)

 

کاندوم,نحوه استفاده از کاندوم,انواع کاندوم

پرسش و پاسخ های مهم درباره کاندوم
کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند در پیشگیری از بارداری موثر هستند.
1) آیا استفاده از کاندوم ها در پیشگیری از بارداری موثرند؟
بله، کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند موثر هستند. ؛ وقتی در هر عمل جنسی به درستی و به صورت مداوم استفاده شوند فقط دو زن از هر صد زن که همسر آنها از کاندوم استفاده می کنند ممکن است در سال نخست استفاده حامله شوند، به هر حال تعداد زیادی از مردم در هر مقاربت از کاندوم استفاده نمی کنند یا به طرز صحیح استفاده نمی کنند.

معصومه بازدید : 159 9 سال پیش نظرات (0)

 

خودارضایی,اعتیاد به خودارضایی,عوارض خودارضایی

عواقب اعتیاد به خودارضایی را بدانید
دکتر محمد رضا صفری نژاد درباره اعتیاد به خودارضایی گفت:« اگر فردی بطور فزاینده اقدام به عمل خودارضایی نماید بطوریکه سبب ایجاد مشکل در زندگی روزمره، تحصیل، اشتغال به کار و رابطه با همسر شود، معتاد به خودارضایی محسوب می گردد.»

معصومه بازدید : 116 9 سال پیش نظرات (0)

 

عوامل موثر در کاهش میل جنسی,علت کاهش عملکرد جنسی,رابطه وزن و میل جنسی

وزن بدن بر عملکرد جنسی موثر است
نتایج مطالعه چند مرکز از جمله بیمارستان عمومی تورنتو و ایالات متحده، انگلستان و آلمان روی ۲۴۲ زن ۱۸ تا ۳۲ ساله که دچار اختلالات غذا خوردن بودند، نشان داد در دو سوم آنها دریافت کالری محدود، باعث کاهش عملکرد جنسی می‌شود.

 

معصومه بازدید : 219 9 سال پیش نظرات (0)

 

معاشقه,بهترین زمان برای رابطه جنسی,بهترن زمان برای نزدیکی

بهترین زمان معاشقه چه وقت است؟!
مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد با بیان اینکه برقراری رابطه جنسی میان زن و شوهر به زمان خاصی از شبانه روز محدود نمی‌شود. گفت: مکان برقراری رابطه جنسی و اتاق خواب تاثیر بسزایی در ایجاد یک آمیزش خوب دارد.

معصومه بازدید : 244 9 سال پیش نظرات (0)

 

غذاهای مقوی,افزایش میل جنسی

خوردنی های مفید برای درمان بی میلی جنسی

 بی میلی جنسی و درمان ان به روشهای سنتی
مهارت های زندگی یکی از کارهای مهمی است که هر فردی باید آن را پیش از ازدواج بیاموزد و بدون کسب این مهارت ها داشتن یک زندگی آرام و بدون تنش تقریبا غیرممکن است. بسیاری از زوج های جوان به دلیل نداشتن آگاهی های لازم، بعد از ازدواج دچار مشکلات فراوانی می شوند که یکی از این مشکلات در رابطه با روابط جنسی است.

معصومه بازدید : 127 9 سال پیش نظرات (0)

 

رابطه جنسی,رابطه زناشویی,میل جنسی

گرم نگه داشتن رابطه جنسی
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط زناشویی واشتیاق جنسی و عاطفی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد.

معصومه بازدید : 182 9 سال پیش نظرات (0)

 

ناتوانی جنسی,اختلال جنسی,علائم ناتونی جنسی

از کجا بفهمیم اختلال جنسی داریم؟
با توجه به آمار بالای ناتوانی جنسی در جوامع مختلف و گستردگی موضوع اختلالات جنسی تصمیم بر این داریم که  به بررسی ناتوانایی‌ها و اختلالات جنسی شایع بین خانم‌ها و آقایان بپردازیم.

معصومه بازدید : 110 9 سال پیش نظرات (0)

چند کلمه کلیدی

از کجا بفهمیم که باکره ایم
یکی از دغدغه های دخترانی که لکه های خون در لباس زیر خود مشاهده کرده اند ،دخترانی که خودارضائی دارند یا داشته اند ، دخترانی که دچار حوادثی نظیر سقوط از ارتفاع ، تصادف، حوادث حین ورزش و ... تشخیص بکارت یا آسیب دیدگی آن است ، همواره پرسشی که مطرح میشود آیا خود فرد میتواند باکرگی یا آسیب دیدگی بکارت خود را تشخیص دهد ؟

معصومه بازدید : 103 9 سال پیش نظرات (0)

 

رابطه جنسی,هپاتیت B,بیماریهای جنسی

کدام نوع هپاتیت با رابطه جنسی منتقل می شود؟
هپاتیت‌های ویروسی B و C از بیماری‌های بسیار جدی کبد محسوب می‌شوند که می‌توانند از طریق روابط جنسی هم از فردی به فردی دیگر منتقل شوند. حدود 450 میلیون نفر در جهان به هپاتیت B و حدود 200 میلیون نفر مبتلا به هپاتیت C هستند! این درحالی است که گروهی از این افراد اصلا از بیماری خود خبر ندارند و به راحتی آن را به دیگران منتقل می‌کنند. این بیماری در برخی موارد حتی می‌تواند منجر به سرطان کبد شود! پس چگونه می‌توان در مورد آن پیشگیری كرد؟

معصومه بازدید : 112 9 سال پیش نظرات (0)

 

اختلالات نعوظ,انزال زودرس,انزال دیررس

مشکلات انزال - خیلی آهسته یا بیش از حد سریع
برای مردان، اختلال نعوظ و انزال شایع ترین مشکلات جنسی است. مشکلات ناشی از اختلال نعوظ به راحتی درمان می شود. در مقابل، مشکلات انزال همچنان به عنوان امری عادی در میان مردان باقی مانده است و اغلب باعث ایجاد احساس شرم و خجالت برای آن دسته از مردانی است که با این مشکل مبارزه می کنند.

معصومه بازدید : 23 9 سال پیش نظرات (0)

 

رابطه جنسی,تمرینات ورزشی برای بهبود رابطه جنسی,راههای افزایش لذت جنسی

تمرینات ورزشی مفید برای رابطه جنسی بهتر (+تصاویر)
با این تمرین ها و حرکات نرمشی می توانید عضلات خود را تقویت کنید و در نتیجه کیفیت رابطه جنسی خود را بالاتر ببرید. با فیتنس آغاز کنید. کارشناسان توصیه می کنند که برای بالا بردن کیفیت حیات جنسی خود مهارت های زیر را کسب کنید.

 

معصومه بازدید : 217 9 سال پیش نظرات (0)

 

ارگاسم,ارگاسم در زنان,چگونگی رسیدن زنان به ارگاسم

بهبود کیفیت ارگاسم در زنان
یکی از موانع اصلی رسیدن به اوج لذّت در زنان، کنترل مستقیم رابطه جنسی توسط مرد است، در بیشتر مواقع، نحوه اجرای مراحل رابطه جنسی و دخول بر اساس آن چیزی است که مرد لذّت می برد و تحت اختیار اوست. البته زن نیز در این بین از رابطه جنسی لذّت می برد ولی این نشانه رسیدن به درجه ارضای کامل نیست.

معصومه بازدید : 89 9 سال پیش نظرات (0)

 

زمانی که مشکلات جنسی دلیل طلاق است

زمانی که مشکلات جنسی دلیل طلاق است,مرد سعی می‌کند زن خود را در رفتار و نیاز مانند یک مرد تصور کند یا مورد قضاوت قرار دهد و زن نیز سعی دارد شوهرش را براساس معیارهای زنانه مورد توجه یا ارزیابی قرار دهد.

معصومه بازدید : 94 9 سال پیش نظرات (0)

رابطه جنسی,رابطه زناشویی,پیش نیازهای زابطه جنسی

۱۰ عملی که قبل از برقراری رابطه جنسی باید از آن پرهیز کنید
رابطه جنسی یکی از لذت بخش ترین تجربیاتی است که میتوانید با همسرتان داشته باشید. هیچ چیز زیباتر از  این نیست که یک زوج شبی عاشقانه را کنار هم به صبح برسانند. اما چیزهایی هست که ممکن است میل جنسی شما را نابود کرده و لذتی که میتوانید کنار هم داشته باشید را از بین ببرد.
به شما میگوییم چرا باید برای اینکه بتوانید از یک رابطه سالم و زیبا لذت ببرید از این کارها دوری کنید.

معصومه بازدید : 62 9 سال پیش نظرات (0)

فیلم های پورنو,عوارض فیلم های پورنو,رابطه زناشویی‌

به 5 دلیل از فیلم های پورنو دوری کنید!

تماشای فیلم‌های مستهجن به طرز غیرقابل باوری تخریب بنیان خانواده را در پی دارد. این کار به‌طور ظریف و نامحسوسی باعث می‌شود مرد، جسم همسرش را سوای شخصیت و روان او ببیند، در نتیجه حس احترام و ارزشی که برای او قائل است، رفته‌رفته تضعیف شود و او را در ذهنش تا سرحد یک وسیله برای رفع نیاز جنسی پایین بیاورد.

معصومه بازدید : 121 9 سال پیش نظرات (0)

میل جنسی,رابطه زناشویی,نارضایتی جنسی

وقتی میل جنسی همسران هماهنگ نیست
خانمی 23 ساله هستم. 4 ماه است ازدواج کرده‌ام. اغلب بعد از هر رابطه زناشویی ارضا نمی‌شوم و بلافاصله میل به رابطه دوباره دارم ولی همسرم نه. در کل میل جنسی من بیشتر از همسرم است. آیا با توجه به اینکه اوایل ازدواجمان است، میل همسرم کم است یا مشکل از من است؟

معصومه بازدید : 101 9 سال پیش نظرات (0)

 

روابط زناشویی,رابطه جنسی,علت سرد شدن رابطه زناشویی

چرا آقایان از روابط زناشویی سرد میشوند؟
زنان برای شکوفایی احساسات و عواطفشان نیاز به امنیت در روابطشان هستند، مردان نیز به فراخور طبیعتشان نیازمند، ابهت اند تا بتوانند احساساتشان را بروز دهند و به شکوفایی مطلوبی که میتواند بزرگترین تضمین های امنیتی را به زنان بدهد برساند.

معصومه بازدید : 193 9 سال پیش نظرات (0)

لذت جنسی,ماساژ جنسی,ارگاسم زنان

نقش پاها در لذت جنسی!
یکی از اعضای مهم بدن که نقش بسزایی در سلامتی و شادابی انسان دارد پاها می باشد، این عضو تاثیر بسیار مهمی در خنک شدن و گرم شدن بدن بهمراه دارد، به نحوی که در گرمای تابستان قرار دادن پاها در یک تشت آب سرد یا در چشمه ی آب یا حتی حوض باعث کاسته شدن از دمای بدن می شود یا بر عکس آن اگر در سرمای زمستان  شلوار و گرم کن و لباسهای گرم بر تن کنید اما با پاهای بدون جوراب و کفش لحظاتی بر روی زمین سرد راه بروید احساس سرما خواهید کرد.

معصومه بازدید : 136 9 سال پیش نظرات (0)

 

افسردگی,تاثیر افسردگی بر رابطه جنسی,تاثیر افسردگی بر میل جنسی

زندگی جنسی افسرده ها چگونه است؟
افسردگی از آن دست اختلالات روان است که فعالیت‌های جسمی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. افسردگی ممکن است تا جایی پیش برود که شخص مبتلا به آن هیچ فعالیتی را خوشایند نداند و حتی از فعالیت‌های معمول روزانه نیز خیلی زود خسته شود. معمولا افراد افسرده دچار اختلال خواب می‌شوند. گاهی اشتهایشان بسیار کم و گاهی خیلی زیاد می‌شود و گاهی نیز دچار دردهای بدنی می‌شوند که توجیه مناسبی برایشان پیدا نمی‌شود. در کنار این مشکلات، میل جنسی نیز در آنها کاهش می‌یابد تا جایی که سلامت جنسی‌شان به خطر می‌افتد، اما چه رابطه‌ای میان اضطراب و افسردگی و اختلالات جنسی وجود دارد؟

معصومه بازدید : 98 9 سال پیش نظرات (0)

 

مسائل جنسی,اختلالات جنسی,درمان اختلالات جنسی

وقتی مشکلات جنسی مسبب طلاق است

طبق آمارهـــــــای منتشرشده 30 تا 40 درصد زوج‌ها اختلالات جنسی را در زندگی خود تجربه می‌کنند و در بسیاری از موارد متأسفانه زنان و مردان همدیگر را با معیارهای خودشان می‌ســــنجند و شناخت درستی از نیازهای هم ندارند و تکالیف‌شان را در مقابل یکدیگر نمی‌دانند.

 

معصومه بازدید : 91 9 سال پیش نظرات (0)

 

اسپرم,افزایش تعداد اسپرم,افزایش قدرت باروری

تاثیر شگفت انگیز این مواد بر اسپرم آقایان
تأثیر آجیل در افزایش تعداد اسپرم باور نکردنی است. سلنیوم موجود در این دانه ­ها علاوه بر افزایش تعداداسپرم‌های سالم و فعال در بدن، حرکت و فعالیت اسپرم را نیز بهبود می­‌بخشد. سلنیوم همچنین باعث افزایش سطح هورمون تستسترون و قدرت باروری می شود.

 

معصومه بازدید : 137 9 سال پیش نظرات (0)

 

تقویت توان جنسی,تقویت نیروی جنسی,سردمزاجی زنان

تقویت توان جنسی و سردمزاجی زنان
بی میلی و سردمزاجی خانم ها بی علت نیست، ترس‌ها و استرس‌ها،مشکلات روزمره ، خوراکی‌ها یا انتخاب مواد غذایی نامناسب ،کم کاری غدد از جمله عوامل ایجاد کننده آن هستند بهترین روش های درمان آن را در این مطلب برایتان آورده ایم.

معصومه بازدید : 128 9 سال پیش نظرات (0)

 

تمرینات کگل,تمرینات کگل در مردان,بهبود رابطه جنسی

تمریناتی برای بهبود عملکرد جنسی مردان
تمرینات کگل برای مردان می‌تواند به آنها کمک کند از بی‌اختیاری ادراری پیشگیری کنند یا آن را کنترل کنند و احتمالا کارکرد جنسی‌شان را بهبود بخشند. اگر فکر می‌کنید تمرینات کگل تنها برای زنان است، اشتباه می‌کنید. انجام تمرینات کگل برای مردان می‌تواند به تقویت عضلات کف لگن که به مثانه و روده کمک می‌کند و بر کارکرد جنسی تاثیر می‌گذارد، کمک کند.

معصومه بازدید : 115 9 سال پیش نظرات (0)

 

رابطه جنسی,رابطه زناشویی,آموزش روابط زناشویی

خواسته های جنسی زنان
در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی  پیشقدم می شود ،مرد است و در برخی مواقع زنان خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند. اما واقعیت این است که خیلی از زنان سرد مزاج نیستند و در کنار یک همسر تحریک کننده ،از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل می شوند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید؟

معصومه بازدید : 181 9 سال پیش نظرات (0)

 

آلت تناسلی,بزرگ کردن آلت تناسلی,روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی

آیا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان ممکن است؟
بسیاری از مردان به اشتباه فکر می‌کنند آلت تناسلی‌شان کوچک است، در حالی‌که در اغلب موارد این چنین نیست و اندازه آلت تناسلی آنها در حد عادی قرار دارد. طول میانگین آلت تناسلی نعوظ کرده 10 تا 15 سانتی‌متر است. اندازه آلت تناسلی در حالت شل ممکن است تفاوت بیشتری میان مردان داشته باشد. منظور این است که آلت تناسلی مردی که در حالت شل شده به ظاهر اندازه بزرگتری دارد، ممکن است در حالت نعوظ خیلی بزرگتر نشود و بر عکس آلت تناسلی کوچک در حالت شل شده، ممکن است در حین نعوظ بسیار بزرگتر شود.

معصومه بازدید : 99 9 سال پیش نظرات (0)

 

ارگاسم,ارگاسم در زنان,دیر ارضا شدن زنان

علت دیر ارگاسم شدن و دیر ارضا شدن زنان
رابطه جنسی، بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی عمیق جسمی و روحی با شریک زندگی است؛ بنابراین احساس خوبی در شما ایجاد می کند. اما اگر در این رابطه ارگاسم حاصل نشود، هر دو نفر احساس نارضایتی می کنند. نرسیدن به اوج لذت جنسی می تواند دلایل جسمی و روحی متفاوتی داشته باشد، اما تشخیص صحیح و معاشقه درمانی به شما آموزش می دهد که چگونه در یک رابطه جنسی به ارگاسم برسید و از آن لذت ببرید.

معصومه بازدید : 141 9 سال پیش نظرات (0)

 

رابطه جنسی,کمردرد,تاثیر کمردرد بر رابطه جنسی

رابطه جنسی سرد به خاطر کمردرد!
کمردرد از مشکلاتی است که تاثیرش بر عملکرد جنسی هنوز به طور کامل مشخص نشده و تحقیقات زیادی در این زمینه انجام نشده اما مشخص است که هر نوع بیماری و درد می تواند به نوعی بر عملکرد و زندگی جنسی تاثیر بگذارد.
کمردرد، مشکلات روماتیسمی، درد مفاصل و ... باعث می شوند فرد به جای تمرکز بر لذت از رابطه زناشویی، بر درد ناشی از بیماری متمرکز شود و کمتر به روابط عاطفی، صمیمانه یا رابطه زناشویی توجه کند. در نتیجه به مرور دفعات برقراری رابطه کمتر می شود و ممکن است بی میلی جنسی به وجود آید.

معصومه بازدید : 170 9 سال پیش نظرات (0)

 

رابطه جنسی, رابطه زناشویی, روش مطرح کردن خواسته های جنسی

روش مطرح کردن و رسیدن به خواسته های جنسی
اکثر مردها در زمان ازدواج تصور رابطه جنسی مکرر و راضی کننده با همسر خود دارند و آن را یکی از نعمتهای خدادادی ازدواج تصور می کنند. در آن لحظه بیشتر خانمها هم با شوهرانشان هم عقیده هستند. اما با گذشت زمان این مردها متوجه می شوند که دیدگاه خانمهایشان با آنها یکی نیست. آنها می فهمند که رابطه جنسی مکرر نیاز به صحبت و مذاکره دارد که آنها هیچ مهارتی در آن ندارند. در این مقاله، سعی داریم به مردها کمک کنیم این مهارت را در خود تقویت کنند تا کمبود و محرومیت از رابطه جنسی برایشان به اتمام برسد.

مهرداد بازدید : 127 9 سال پیش نظرات (0)

 

بدحجابی، دلیل بالارفتن​ عطش جنسی

 

یکی از غرایزی که با انسان متولد می‌شود، غریزه جنسی است. وجود درجاتی از این غریزه در هر دو جنس مذکر و مونث، لازم و ضروری است چون نه تنها پاسخگویی به آن موجب آرامش دو جنس و افزایش امید به زندگی و تقویت روحیه برای دستیابی به آمال و آرزوها می‌شود بلکه می‌تواند در توالی نسل و ازدیاد جمعیت تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

درادامه مطلب بخوانید...


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 382
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 311
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,264
  • بازدید ماه : 4,826
  • بازدید سال : 40,118
  • بازدید کلی : 664,835