loading...
پاتوق یو
مهرداد بازدید : 796 9 سال پیش نظرات (1)

 

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

 

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

معصومه بازدید : 405 9 سال پیش نظرات (0)

   سریال دیلا خانم,عکسهای دیلا خانم,تصاویر دیلا خانم

عکس و بیوگرافی خدیجه شندیل بازیگر سریال دیلا خانم
دیلا با نام واقعی خدیجه شندیل در تاریخ ۲ آگوست سال ۱۹۸۳ در کشور ترکیه شهر استانبول متولد شد. خدیجه در سال ۲۰۰۱ توانست دختر شایسته سال کشورش انتخاب شود همچنین او در همان سال در مراسم انتخاب دختر شایسته اروپا نیز سوم شد. خدیجه علاوه بر بازیگری ، مدل و مجری شبکه های تلویزیونی نیز میباشد.

معصومه بازدید : 133 9 سال پیش نظرات (0)

 

لیندا کیانی,بیوگرافی لیندا کیانی,تصاویر لیندا کیانی

لیندا کیانی باریگر سینمای ایران، در ۲۳ شهریور ماه ۱۳۵۹ در شهر آبادان متولد شد.

نام اصلی : لیندا کیانی
زمینه فعالیت : بازیگر
ملیت : ایران
تولد : ۱۳۵۹
آبادان
تحصیلات : کارشناسی ارشد فلسفه

معصومه بازدید : 119 9 سال پیش نظرات (0)

بیوگرافی سامیه لک,تصاویر سامیه لک,عکسهای سامیه لک,تصاویر جدید سامیه لک

سامیه لک متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۹ است ، یک خواهر کوچکتر دارد و مشغول به تحصیل در رشته مهندسی معماری در امارات است ، وی با مادر و خواهرش در امارات زندگی می کند ، از فعالیتهای هنری اش مرگ تدریجی یک رویا، آواز در باران، قلب یخی و خانه بی پرنده را می توان نام برد.

 
معصومه بازدید : 45 9 سال پیش نظرات (0)

نام اصلی :  دِستینی هُپ سایرس
نام مستعار :  هانا مونتانا
تولد : ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲ ‏
ملیت : آمریکایی ایالات متحده آمریکا
سبک‌(ها)  : پاپ، پاپ راک، کانتری پاپ، دنس
سال‌های فعالیت  : ۲۰۰۱–اکنون

مایلی سایرس,بیوگرافی مایلی سایرس,عکس مایلی سایرس,تصاویر مایلی سایرس

معصومه بازدید : 43 9 سال پیش نظرات (0)

نیکول ماری کیدمن(به انگلیسی: Nicole Mary Kidman)، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ (سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۴۶ خورشیدی) بازیگر آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار، که به خوانندگی نیز پرداخته‌است.
زندگی نامه نیکول کیدمن
پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوائی (ایالات متحده آمریکا) متولد شده‌است و به همین دلیل دارای دو ملیت آمریکایی و استرالیایی می‌باشد. پدرش «آنتونی» (به انگلیسی: Dr. Antony David Kidman) متخصص شیمی بالینی بود و مادرش “جانل آن (به انگلیسی: Janelle Ann) آموزشیار پرستار بود.
در سال ۱۹۷۳ میلادی یعنی در ۶ سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد
او تاکنون دو بار ازدواج کرده نخست با تام کروز (به انگلیسی: Tom Cruise) در سال ۱۹۹۰ بود آنها دو فرزند به نام‌های ایزابلا جین (۱۹۹۲) و کانر آنتونی (۱۹۹۵) را به فرزند خواندگی قبول کردند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد.دومین ازدواج وی با کیث اربن (به انگلیسی: Keith Urban) در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است.

Nicole Mary Kidman (1)

معصومه بازدید : 82 9 سال پیش نظرات (0)

از دست دادن شغل ممکن است یکی از دشوارترین تجربه ها و چالش های پیش روی هر فرد در زندگی باشد. اما این رویداد بدترین اتفاقی نیست که احتمال دارد در زندگی حرفه ای ما رخ دهد.


سرنوشت چنین مقدر کرده بود که «مارک کوبان»، سرمایه دار و میلیاردر آمریکایی، باقی سال های عمرش را به عنوان فروشنده یک فروشگاه زنجیره ای نگذارند. «جی کی رولینگ»، یکی از محبوب ترین و موفق ترین نویسندگان معاصر، نیز هرگز به شغل قبلی خود یعنی منشی گری ذره ای هم علاقه نداشت. اما شکست ها و بحران های شغلی به هردو آن ها این فرصت را داد تا راه و هدف اصلی زندگی حرفه ای شان را پیدا کنند.

آگاهی از تجربیات انسان های موفقی که در زندگی خود بحران شغلی را تجربه کرده اند و اکنون با گذر از آن دوران، به الگوی موفقیت در سطح جهان تبدیل شده اند می تواند برای همه ما امیدوارکننده و انگیزه بخش باشد. در ادامه به طور مختصر با شش فردی آشنا خواهید شد که در زندگی حرفه ای خود بارها به بن بست خورده و اخراج و تحقیر شده اند، اما دست از تلاش برنداشته و امروزه تبدیل به نمادهای موفقیت شده اند.

جی کی رولینگ؛ سفری پنج ساله از فقر و افسردگی به ثروت و محبوبیت

سوپراستارهای ثروتمند,سوپراستارهای ثروتمند فقیر

 

معصومه بازدید : 92 9 سال پیش نظرات (0)

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,احسان علیخانی

نگاه غلط باعث شده ماراتون نفسگیر مجری ها به جای شبکه ها در تلویزیون ظهور کند و مجری ها هم با حضور ستاره ها و عبارت های «حضور استثنایی، برای اولین بار و بمب خبری و...» برنامه خود را متمایز کنند.
معصومه بازدید : 132 9 سال پیش نظرات (0)

 

اخبار,اخبارفرهنگی,  فرزاد حسنی

سرکار خانم نامداری، در غیاب موکل و بدون علم و اطلاع ایشان به دادگاه خانواده مراجعه و حتی در این میان نسبت به توقیف منزل و حساب بانکی موکل اقدام نمودند.
معصومه بازدید : 148 9 سال پیش نظرات (0)

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سحر قریشی

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم، گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم
معصومه بازدید : 25 9 سال پیش نظرات (0)
یک بازیگر انگلیسی که ازمرگ پدرش،مشخص نبودن آینده شغلی، افسردگی و استرس رنج می برد، تنها چند ساعت پس از رهایی از بیمارستان و دست به خود کشی زد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ،  جسد بازیگری انگلیسی به نام "تروور اسمیت " که بیشتر با اسم تئاتری خود به نام "تروور هانکوک" شناخته شده است و در فیلم هایی شامل "کورونیشن استریت" و"امردیل" ایفای نقش کرده بود، در یک مرداب در نزدیکی خانه اش پیدا شد.

 

اخبار,اخبارفر هنگی,تروور اسمیت

معصومه بازدید : 149 9 سال پیش نظرات (0)

جدیدترین جواب آزاده نامداری به حرف های فرزاد حسنی

دقایقی پیش آزاده نامداری مجری خبرساز این روزهای رسانه، با انتشار این یادداشت در صفحه شخصی اش خود، پاسخ یادداشت تند و تیز روز گذشته فرزاد حسنی را اینگونه داد:

 جواب سلام. من آزاده نامداری هستم. ذکر چند نکته ضروریه... اول اینکه نامه شما بقدری خشن و آشفته بود که ناخواسته منو تایید کردید... دو اینکه بازم مثل همیشه پشت یه زن قایم شدین اینبار مادرتون... و سه اینکه زندگی نه ماهه ی ما رو همین توهمات شما که در سوالاتتون هست از هم پاشید، توهم... خدا هست. خدا نگهبان ماست و من از هیچی نمی ترسم. براتون آرامش آرزو دارم. با لبخند...

معصومه بازدید : 163 9 سال پیش نظرات (0)

ستاره سینمای ایران چه باید بکند تا دختری زیبا و سالم به دنیا‌ بیاورد؟

اخبار مربوط به سلبريتي‌ها خيلي زود پخش مي‌شود. درست مثل خبر بارداري مهناز افشار كه به قول خودش در 38 سالگي انتظار معجزه زندگي‌اش را مي‌كشد. بهمن فرمان‌آرا در يكي از مصاحبه‌هاي اخيرش گفته بود: «خب، ازدواج كرده و همه زن‌ها باردار مي‌شوند، چرا بايد خبر هيجان‌انگيزي باشد؟»

شايد بارداري يك بازيگر خبر هيجان‌انگيزي نباشد ولي بهانه‌اي است تا در مورد بارداري در سنين بالاي 35 سال و وضعيت ويژه  مهناز افشار با دكتر كتايون برجيس، متخصص زنان و نازايي گفت‌وگو كنيم تا به اين وسيله خانم‌هايي كه وضعيتي مشابه با وضعيت خانم افشار را دارند، نسبت به شايعاتي كه در اين مورد وجود دارد، آگاه‌تر شوند. راستی، آخرین خبر هم اینکه  فرزند مهناز افشار دختر است.  مبارک باشد خانم افشار.

معصومه بازدید : 106 9 سال پیش نظرات (0)

فرزاد حسنی سکوتش درباره عکس جنجالی آزاده نامداری را شکست

بعد از انتشار عکسی خبرساز توسط آزاده نامداری مبنی بر اینکه در زندگی زناشویی اش با فرزاد حسنی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بعد از حدود یک سال و نیم سکوت توسط فرزاد حسنی درباره جدایی اش از این مجری زن تلویزیون، فرزاد حسنی دقایقی پیش با تماسی برای اولین بار سکوتش درباره این اتفاق را شکست و این حرف ها را به زبان آورد:

معصومه بازدید : 205 9 سال پیش نظرات (0)

جدیدترین عکس های چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی ویژه عید نوروز

جدیدترین عکس های چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی ویژه عید نوروز,عید نوروز است و تمامی ایران پر از شادی و سرزندگی. چون این چند شماره نوروزی ، جدا از روندِ همیشگی «چهره ها در شبکه های اجتماعی» است و به استقبال چهره ها از نوروز و تبریک های آنها پرداخته است،

معصومه بازدید : 409 9 سال پیش نظرات (0)

مجموعه کلاه قرمزی در سال ۱۳۷۲ به طور رسمی و بعد از مجموعه صندوق پست در تلویزیون پخش شد. این مجموعه در آغاز یک عروسک به عنوان شخصیت اصلی داشت که همان کلاه قرمزی بود.

کلاه قرمزی که مدتی قبل از مجموعه «کلاه قرمزی و جغجغه و فرفره» در مجموعه صندوق پست حضور کوتاهی به عنوان عروسک میهمان داشت، با تغییراتی ظاهری به عنوان شخصیت اصلی مجموعه «کلاه قرمزی و جغجغه و فرفره» در این برنامه حاضر شد.


بعد از این مجموعه، فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله ساخته شد که تنها شخصیت های عروسکی اش همین دو عروسک بودند و بعد به تدریج در مجموعه های بعدی عروسک های جدید به این گروه اضافه شدند. شخصیت های سروناز، پسرعمه زا، گیگیلی، فامیل دور، ببعی، جیگر، آقای همسایه به شخصیت های اصلی مجموعه های کلاه قرمزی در تلویزیون و فیلم های سینمایی اش تبدیل شدند.

معصومه بازدید : 0 9 سال پیش نظرات (0)

 

سریال در حاشیه,تصاویر سریال در حاشیه,بازیگران سریال در حاشیه

 داستان سریال در حاشیه

"در حاشیه" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی کوچک سرایی است و داستان هومن صحرایی است که مامور می شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه‌اندازی کند. اما در این مسیر با "سهراب کاشف" و "بهروز عشقی" که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می‌شود. وی که فردی متعهد و آرمانگرا ست بزودی به اهداف سود جویانه آنها آگاهی پیدا می‌کند و با کمک "دکتر کی مرام" که از اساتید معتبر دانشگاه و حوزه درمان است در جهت راه‌اندازی یک مرکز درمانی استاندارد و کار آمد برمی‌آید.

معصومه بازدید : 29 9 سال پیش نظرات (0)

 

جواد رضویان,بیوگرافی جواد رضویان,عکس های جواد رضویان

سیدجواد رضویان
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
جواد رضویان
نام اصلی : سیدجواد رضویان
زمینه فعالیت : سینما تلویزیون
تولد : ۲۵ خرداد ۱۳۵۳
ملیت : ایرانی
پیشه: بازیگر
مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی

معصومه بازدید : 21 9 سال پیش نظرات (0)

  کلاه‌قرمزی,سریال کلاه‌قرمزی,تصاویر کلاه‌قرمزی

 کلاه‌قرمزی
اولین حضور : سقائک و شانه‌به‌سر دانا (۱۳۶۰؛ به عنوان یک مورچه)
جغجغه و فرفره (۱۳۷۱؛ در ابتدا به عنوان میهمان و بعد شخصیت اصلی)
ساخته شده توسط :  مسعود صادقیان بروجنی (عروسک‌ساز)
مرضیه محبوب (ایجاد تغییرات در عروسک)
ایرج طهماسب و حمید جبلی (پدیدآورندگان)
ایفای نقش توسط : دنیا فنی‌زاده (عروسک‌گردان)
حمید جبلی (صداپیشه)
جنسیت : پسر
ویژگی :  بازیگوش، تنبل، مهربان، تنها، نمی‌تواند کلمات را درست تلفظ کند
شغل : شاگردکفاش، آمپول‌زن، معلم رانندگی، دانش‌آموز، همکار مجری

معصومه بازدید : 15 9 سال پیش نظرات (0)

 

لیلا بلوکات,بیوگرافی لیلا بلوکات,تصاویر لیلا بلوکات

  نام اصلی : لیلا بلوکات
زمینه فعالیت : بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر
تولد : ۴ آذر ۱۳۶۰ تهران
محل زندگی : تهران
ملیت : ایران
پیشه : بازیگری
سال‌های فعالیت : از ۱۳۸۴ تاکنون

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 382
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 311
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,183
  • بازدید ماه : 4,745
  • بازدید سال : 40,037
  • بازدید کلی : 664,754